top of page
DSC08437.jpg
Klachten

Dagbesteding de Kajuit wil er alles aan doen om kwalitatief goede zorg te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een klacht of ontevredenheid ontstaat. Het is onze prioriteit dit samen met u op te lossen.

 

Heeft u een klacht of bent u ontevreden?

We vinden het fijn als u contact met Gerdien opneemt, zodat we met elkaar in gesprek kunnen. Deze eerste stap is niet verplicht, u heeft het recht om direct contact op te nemen met Klachtenportaal Zorg.

Komt u er niet uit of wilt u niet eerst met Gerdien in gesprek? Neem dan contact op met Klachtenportaal Zorg. U kunt bij hen terecht voor onafhankelijk advies en voor het indienen van een klacht. De contactgegevens vindt u op: www.klachtenportaalzorg.nl.

Vertrouwenspersoon

Jeugdigen, ouders en pleegouders hebben recht op een onafhankelijke vertrouwenspersoon. Dagbesteding de Kajuit heeft zich aangesloten bij Jeugdstem. De contactgegevens van Jeugdstem vindt u op: www.jeugdstem.nl.

bottom of page